dilluns, 3 d’abril del 2017

Qui som? Presentació del grup "·Xaloc"


Hola sóc la Fatou, m'agrada jugar a bàsquet, i estar amb els amics. A mi m'ha agradat molt fer aquest blog perquè ha estat un període molt emocionant perquè he après moltes coses que no sabia, ha estat molt divertit!

Hola, sóc en Jordi, m'agrada jugar a hockey i sóc amic dels meus amics, m'ha agradat molt fer aquest blog per i pogut passar una estona amb els amics i aprendre de les coses que hem fet, i a mi també m'ha encantat!

Hola, sóc en Sergi, m'agrada molt jugar a futbol i sóc divertit jugant amb els meus amic, i m'encanten els videojocs i per això m'ha semblat molt interessant fer aquest blog!

Hola sóc la Maria, m'agrada molt tenir cura dels animals perquè són éssers vius com nosaltres, i m'ho passo molt bé jugant amb els amics a diferents jocs!

Hola sóc en Hamza i m'agrada jugar al carrer amb els meus amics i a la plaça. També m'agrada fer esport.

La nostra tutora és la Srta. Roser Mesa.

En aquet blog hem treballat amb un programa anomenat "powtoon", hem après a fer-lo servir. És un programa per a fer presentacions. Ha estat molt divertit i esperem que us agradi molt!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada